هدیه ی اداری
مناسب ترین هدیه ی اداری برای کارمندان چیست؟
حتما شما به عنوان یک مدیر موفق تا الان به این فکر کرده اید که به کارمندان خود هدیه ی اداری بدهید و حتما به این هم فکر کرده اید که به آنها چه هدیه ای بدهید. قطعا یکی از رموز موفقیت هر سازمان ، شرکت و اداره دادن هدیه ی تبلیغاتی به کارمندان آن سازمان یا اداره است. مدیران موفق حتما اهمیت به کارکنان خود را در اولویت اهداف مدیریتی خود قرار میدهند زیرا میدانند قدردانی و ارزش نهادن به کارمندان و پرسنل یک سازمان یا داره یعنی موفقیت و پیشرفت همان سازمان و اداره.
عموما صاحبان کسب و کار و مدیران اداره ها و شرکت ها به مناسب های مختلف به کارمندان خود هدیه می دهند مناسبت هایی مثل روز کارمند، هدیه اداری عید نوروز و مناسبت هایی از این دست. فرقی نمیکند که این هدیه بزرگ باشد یا کوچک، ارزان باشد یا گران، تنها چیزی که اهمیت دارد این است که کارمند شما حس کند از او قدردانی شده و ارزش کار او از طرف رئیس یا مدیرش درک شده است و به کار او و خود او مدیرش اهمیت می دهد. در این مواقع کارمندان با انگیزه ی بیشتری کار می کنند.
آیا با هدیه دادن انگیزه ی کارمندان زیاد می شود؟
یکی از کار هایی که اکثر اوقات هم برای بیشتر شدن انگیزه کارایی دارد دادن هدیه به کارمندان و کارکنان است . بدون شک هدیه گرفتن همیشه حال ما را خوب کرده است. اما گرفتن هدیه از کسان خاصی می تواند بر خوشحالی ما را زیاد یا کم کند. در یک مجموعه، کارمندان و کارکنان یک مجموه همیشه سعی بر این داشته اند تا مدیر خود را راضی کنند و به نوعی مفید بودن خود در مجموعه را به او ثابت کنند. دریافت یک هدیه اداری از مدیر یک مجموعه هرچند کوچک باعث ایجاد انگیزه بسیار بالایی در کارمندان میشود.
اگر شما به عنوان یک مدیر یا صاحب کسب و کار مجموعه ای شاد و پر از انرژی و انگیزه داشته باشید علاوه بر اینکه خدمات بهتری ارائه خواهید داد مشتریان و مخاطبان راضی تر و شادتری نیز خواهید داشت. یکی از راه های قدردانی از کارمندان و کارکنان یک مجموعه، اهدای هدیه اداری به پرسنل آن مجموعه است. شما میتوانید به مناسبت های مختلف هدیه ای هرچند کوچک اما با ارزش به کارمند خود اهدا کنید تا به او یادآور شوید که قدردان کار او در مجموعه خود هستید.
دیدگاه
دیدگاهی وارد نشده است.