چاپ کارت ویزیت فوری
کارت ویزیت نشان دهنده ی گرایشات، سلیقه، دیدگاه های کاری و نظرات یک سازمان یا یک شخص است. برای نیازهای فوری و تیراژهای زیر ۱۰۰۰، چاپ دیجیتال کارت ویزیت بهترین انتخاب است. چاپ دیجیتال کارت ویزیت به این صورت انجام می شود که ابتدا از فایل طراحی شده پرینت گرفته می شود و پس از آن از روکش های سلفون و لمینت برای پوشش روی کارت استفاده می شود .
ما میتوانیم با داشتن یک کارت ویزیت اطلاعات تماس خودمان را مانند شماره تلفن همراه و محل کار، فکس،آدرس ایمیل، آدرس سایت، آدرس شبکه های اجتماعی و مجازی و … را به مردم عادی و مشتریان خاص خودمان و سایر افراد ارائه دهیم .
حتی در عصر تکنولوژی هم همچنان کارت ویزیت رایج و در کشورهایی مانند ژاپن و چین تبادل کارت ویزیت تقریبا یک مراسم است . کارت ویزیت معمولا حاوی اطلاعاتی از جمله نام شخص، سمت، نام شرکت و اطلاعات تماس آن شخص می باشد . طراحی و چاپ کارت ویزیت غالبا روی کتان آلمان، گلاسه، کاغذ سوزنی، کتان اندونزی، کاغذ کارتی و کاغذ صدفی صورت می گیرد .
کاربرد کارت ویزیت
یکی از کاربرد های کاربردی کارت ویزیت این است که روی آن به طور معمول اطلاعات کسب و کار مانند نام و نام خانوادگی، نام و آدرس محل کار، خدمات یا محصولات عرضه شده و شماره تلفن، شماره فکس، وب سایت، آدرس ایمیل و لوگو چاپ می شود.
پشت کارت ویزیت عموما خالی است. ولی در مواقع مختلف و به صورت سفارشی میتوان هردو طرف کارت ویزیت را پر کرد و روی آن اطلاعاتی نیز نوشت. به عنوان مثال، اگر برای کار به خارج از کشور سفر می کنید، یک طرف کارت ویزیت را به زبان مناسب کشور مورد نظرتان ترجمه کنید.
در واقع کارت ویزیت یک ابزار تبلیغاتی محسوب میشود که افراد با استفاده از آن میتوانند برای کسب و کار خود تبلیغ انجام دهند.
مزایای کارت ویزیت
مزایای دیگری هم که تکنولوژی برای صنعت چاپ کارت ویزیت دارد بسیار زیاد است. برای مثال، فناوری و تکنولوژی به طراحی کارت ویزیت دیزاین و خلاقیت داده است. سایز، رنگ، کیفیت چاپ و کیفیت چهار معیار اصلی طراحی کارت ویزیت است که این صنعت از تکنولوژی به ارث برده است. شما هم می توانید از این مزایا به نفع کسب و کار خود استفاده کنید.
چاپ کارت ویزیت به صورت دیجیتال
چاپ دیجیتال کارت ویزیت روی کتان و لمینت انجام نمی شود زیرا کتان بافت دارد و اصطلاحا لمینت روی آن نمی نشیند و هوا می گیرد.
نکات مورد نظر در استفاده از کارت ویزیت
در طراحی کارت ویزیت لوگوی خود را به عنوان پایه استفاده کنید چرا که بزرگترین عنصر در کارت ویزیت است .
کارت ویزیت را ساده نگه دارید و با اطلاعات بیش از حد روی کارت ویزیت را خراب نکنید .
اطمینان داشته باشید که فونت استفاده شده در کارت ویزیت بسیار رخوانا باشد .
در طراحی کارت ویزیت باید یک یا دورنگ غالب وجود داشته باشد .
کارت های ویزیت توسط اشخاص ابتدا یا پایان یک گفتگو رد و بدل می شوند .هنگامی که یک کارت ویزیت دریافت می کنید، همیشه باید آن کارت ویزیت را بررسی کنید و اصلا کارت ویزیت را در جیب خود قرار ندهید .
کارت ویزیت بخشی از طرح بازاریابی شرکت شماست، از این رو، کارتی را طراحی و چاپ کنید تا روح فرهنگ شرکت شما را به مخاطب منتقل نماید. کارت ویزیت قادر به توضیح کامل داستان شرکت نیست اما شخصیت حرفه ای شما و شرکت شما را نشان می دهد . جوهر و رنگ طراحی و چاپ کارت ویزیت، بافت کارت ویزیت، با شخصیت کسب و کار شما گره خورده است.
اگر کار شما در بازار اسباب بازی و بازی های کودکان باشد، ممکن است سعی کنید با استفاده از رنگ های روشن در کارت ویزیت، این موضوع را نشان دهید از سوی دیگر، اگر شما خدمات مشاوره مالی را می دهید، می خواهید کارت ویزیت خود اطمینان را به مخاطب شما القا کند، بنابراین ظاهر سنتی مانند چاپ سیاه در یک پس زمینه خاکستری برای شما مناسب خواهد بود.
دیدگاه
دیدگاهی وارد نشده است.